Giám đốc Cung ứng & Quản trị dịch vụ
Hạn chót nhận hồ sơ: 15/08/2022
Nơi làm việc
Hà Nội
Hình thức
Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm
4-7 năm
Ngành nghề
Quản lý/ Quản trị nhân sự
Cấp bậc
Tốt nghiệp
Bằng cấp
Đại học
Mức lương
Thương lượng
Phòng ban
TNEX
Mô tả công việc:
- Rollout and the overall management of end-to-end Service Management best practice policies, processes, and procedures to enhance the control and maturity of TNEX’s IT Service Delivery
- Responsible for the overall transition of new or changed services into BAU
- Design, deliver and manage the Service Introduction, Design & Transition processes, and the overall governance, ensuring these are communicated and followed throughout the IT function and the business
- Lead Service Reviews with business stakeholders and key suppliers/partners
- Create & manage the service delivery service improvement plan, managing priorities, risks, and issues to deliver the target operating model within the agreed timeline working with the Head of Service Delivery
- Design and support the Problem Management processes by ensuring that the root cause analysis is conducted, delivering actions to a conclusion in a priority and time drive approach, incl. risk management and development of KPI’s
- Ensure Service Management processes are fit for purpose, ensuring an
efficient and effective driven approach and continues service improvement in IT service delivery - Responsible for ITIL Service Management toolset to ensure ROI and drive continuous improvements through automation and analytics
- Ensure that CAB is effective and efficient
- Ensure fit for purpose Release Management processes and procedures,
liaising with all stakeholders in timely communications and the management of risks and issues - Ensure appropriate risks and issues are escalated in a swift manner to the TNEX BOM
- Adhere to TNEX’s Risk Management policy and procedures, including reporting of incidents or breaches
Yêu cầu công việc:
- A strong background leading a Service Management capability with a minimum of 5 years’ Service Management experience
- An In-depth understanding of Service Design & Transition, Major Incident
Management, Problem, Change & Release Management, Disaster Recovery & Continuous Service Improvement Management - Background from ITIL Service Management
- Excellent communication skills – collaborative approach
- Excellent negotiation and relationship management skills
- Excellent understanding of project & service management delivery
methodology, frameworks, and best practices - Passionate about continuous service improvement and delivering results
- A good level of English is required
Quyền lợi:
- Mức lương và thưởng: Trung bình 15 tháng lương/ năm
- Gói thưởng các dịp lễ tết, sinh nhật, du lịch hàng năm lên đến 10 triệu theo thâm niên
- Nghỉ hưởng nguyên lương vào ngày sinh nhật (làm việc đủ 12 tháng trở lên)
- Bảo hiểm: BHXH bắt buộc và BH khám chữa bệnh nội ngoại trú PTI
- Chế độ tăng lương: tối đa tới 2 lần/ năm (theo quy định cụ thể)
- Các hoạt động đào tạo nâng cao chuyên nghiệp trong công ty
Thời gian làm việc:
8:00 – 18:00 thứ 2-5 và 8:00 – 17:00 thứ 6 nghỉ thứ 7 & CN
Hybrid working ( online 3ngày – offline 2 ngày) theo quy định của công ty
Địa điểm làm việc:
Tầng 07, tòa nhà TNR, 54A Nguyễn Chí Thanh, Q.Đống Đa, HN
Liên hệ:
Vũ Đức Hướng – Phòng quản trị nhân tài – TNTalent – huongvd2@tntalent.vn
0946 309 782